Prima camping, direct aan de Moray Firth! Voorzieningen schoon maar gedateerd, 2 nieuwe douches bij de receptie. Wij trekken 4 weken rond, dus ik was blij dat ik toch even een wasmachine (betaald) kon gebruiken. Helaas voor ons geen dolfijnenshow, maar genoten van de plek. Aanrader!

SnugBuz

Bedankt voor je mooie 5-sterren review en opmerkingen. We hopen dat je genoten hebt van de rest van je vakantie en kijken ernaar uit je de volgende keer weer te verwelkomen! Beste wensen van de Fortrose Bay Campsite Crew

Leuke camping, direct aan een strandje, zorg wel dat je ook aan het strandje zit, dat is prachtig. Dwars door de camping loopt een normale weg met regelmatig verkeer. Voorzieningen oud maar wel schoon . Voor de camping dolfijnen gezien. Behalve het stenen strandje was er niets voor kinderen.

FreekV

Bedankt voor uw mooie beoordeling en opmerkingen, fijn dat u genoten heeft van uw verblijf. Graag verwelkomen wij u de volgende keer weer! Met de beste wensen van de bemanning van Fortrose Bay Campsite

heel fijn dicht aan het water. je moet betalen voor wifi en dan nog is het traag. jammer. maar verder prima plek

hildacamper

Bedankt voor uw beoordeling en opmerkingen. We hopen dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. Beste wensen, Fortrose Bay Camping

Fortrose Bay Campsite