Prima.camping voor op doorreis en alles weer te verschonen en aan te vullen. Kasteel lopend te bereiken binnendoor in 15 minuten. Alles netjes en goed geregeld.

Moniek

Wederom een prima camping om te verblijven. Sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en brandschoon. Uiterst vriendelijke ontvangst ook. Diverse leuke restaurants op loopafstand in Lauder. De camping is een aanrader.

• oktober 2022

Mooie plek om te stoppen. Faciliteiten zijn buitengewoon goed onderhouden en de beste douches die we in lange tijd hebben gebruikt.

• oktober 2022

Thirlestane Castle Caravan Park