Superfijne camping met mooie plekken. Heel leuk juist die trein die af en toe voorbijkomt. Sanitair echt wel een beetje verouderd en niet helemaal brandschoon (er zijn meerdere washokken, mogelijk hadden wij de minder goede), maar de rest maakt alles goed.

HeddaBruessing

Heeft geen betrekking op de locatie maar; wegens ziekte plaats moeten annuleren. 3 maal een mail gestuurd echter geen enkele reactie mogen ontvangen. We hebben wel netjes betaald. Erg slecht om op die manier je financieel resultaat wil bereiken. Schande!

4voeterglobebus

prima camping, alles netjes schoon. keurig sanitair. ideale camping vlak bij de ferry boot. Wij hebben hier 1 nacht voorafgaand aan onze overtocht gestaan. op loopafstand goed restaurant

Hawthorn Farm Caravan Park