Dover, Kent, Engeland, Verenigd Koninkrijk

Hawthorn Farm Caravan Park

geluid van naastgelegen spoor - boot terminal Calais en Duinkerken 6,2km - centrum 7,7km

• Station Road

CT15, Dover, Verenigd Koninkrijk
  • £ 23,00 • 10 feb. t/m 18 dec.

Heeft geen betrekking op de locatie maar; wegens ziekte plaats moeten annuleren. 3 maal een mail gestuurd echter geen enkele reactie mogen ontvangen. We hebben wel netjes betaald. Erg slecht om op die manier je financieel resultaat wil bereiken. Schande!

4voeterglobebus

prima camping, alles netjes schoon. keurig sanitair. ideale camping vlak bij de ferry boot. Wij hebben hier 1 nacht voorafgaand aan onze overtocht gestaan. op loopafstand goed restaurant

• april 2021

zeer schone site. behulpzaam personeel. faciliteiten gesloten vanwege COVID bleef één nacht 20 april 2921. trein rijdt aan de achterkant van de camping maar had geen invloed op onze nachtrust

• april 2021

wayzee

• £ 23,00 • 10 feb. t/m 18 dec.