• juli 2021

Betalen met Swish, wat wij dus niet kunnen. We zijn toch maar blijven staan.

• juni 2021

zeer mooie plek met alles wat je nodig hebt als je wilt kamperen. we waren hier op 21 juni.

• juli 2019

Prima rustige plek achter een terrein met een aantal stuga's waarvan er een aantal bewoond waren. Je staat dus echt niet alleen. We hadden eerst bij de haven gekeken en zijn daar snel weggereden, overvol en wat een droefenis.

• juli 2021

Betalen met Swish, wat wij dus niet kunnen. We zijn toch maar blijven staan.

• juni 2021

• juli 2019