heerlijke plekken. 5 in totaal. aan de ene kant de boederij waar je producten van de omgeving en de boederij kunt kopen. er loopt wel vlakbij een weg. weinig verkeer. zeer vriendelijk ontvangst er is water elektriciteit en een wc een soort hoelahoop.

Margaritaned

Heerlijk plekje in het bos aan de overkant van het café. Wij waren hier de enige, lekker rustig op zo’n mooi plekje. En er ligt stroom, ook handig.

• mei 2022

Heerlijk rustig plekje in het bos. We hadden wat moeite om er te komen en de boerderij die erbij hoort was niet erg aantrekkelijk. Dat viel mee. tegenover de boerderij het bos in. We stonden er als enige.

• mei 2022

Rugstorps Lantgård