Machtig mooi plekje en smorgens zwemmen in het meer vanaf de steiger, picknicktafels, afvalbakken en droogtoilet en er is ook een mooie wandeltocht van tien kilometer

Jan-en-Von

Mooi gelegen aan meer, trailerhelling op de naastgelegen parkeerplaats. Wat activiteiten van vissers te zien, verder rustig.

dvdlenjs

prachtige plek aan het Tikenmeer. Echt een aanrader. we hebben heerlijk gezwommen in het meer. Een gravelweg brengt je naar de plek. maar dat is goed te doen met een grote camper.

• 362 91, Tingsryd, Zweden

Parking Tiken meer