Het zou 5 sterren kunnen zijn als er niet zoveel afval en afval was dat mensen gewoon aan de boom hingen. Alstublieft! Scherp jezelf!

plsonber

We waren allemaal hier. Een prachtige plek aan het water, heerlijk rustig. Helaas nam niet iedereen die hier stond zijn afval mee. De plaats is prachtig, de rondslingerende rommel is vervelend. Meestal laten we de plaats nog schoner achter dan we hem aantreffen, maar dat was gewoon te veel!

bigus

De ligging is mooi, maar toen wij er waren was het een rommelig en hebben besloten er niet te blijven, maar kan op andere momenten beter zijn

• Industrivägen

953 95, Nikkala, Zweden