• mei 2022

De camping was nog gesloten maar desondanks konden wij er wel staan met onze camper. Mooie plekken met uitzicht over het water.

• augustus 2020

We hadden geluk en stonden op de vier bovenste plaatsen met uitzicht op het meer. Met elektriciteit kost het nu 240 SEK. Op een afgelegen plek langs de camping is er een idyllisch plekje waar de hond ook het water in kan. De keuken is oud maar functioneel.

• juli 2020

Prijs verhoogd tot 200 kr in 2020. Maar nog steeds een geweldige en heel rustige plek. Enige nadeel: Geen put voor afvalwater.

• mei 2022

• augustus 2020