we stonden hier een nacht. het parkeerterrein ligt aan de weg maar er is ‘s nachts niet een auto voorbij gekomen, heel rustige plek dus en prima om er een nachtje te staan. we staan achter de duinen op een prachtige plaats vlak aan het strand, idyllisch! En het kost niets.

Marja0858

Wij hebben er overnacht met onze camper en het is een fijne lokatie, mooi uitzicht. Wel werd ons verteld door 1 van de kampeerders, dat je er eigenlijk niet mag overnachten, maar wij hebben t toch gedaan en t is ons goed bevallen.

Lejegatan