Ga hier niet heen! De plaats is erg mooi, maar de lokale jeugd haat je. Dus we zitten hier om 23.00 uur en luisteren naar hardcore rock !

• oktober 2022

De locatie is prachtig. wij kwamen aan om 18.30 en niemand was er ook je te melden en te betalen. wij konden daardoor ook niet de faciliteiten gebruiken. De volgende ochtend hebben we ons gemeld om af te rekenen bij ons vertrek. 420 kronen. Voor ons eens maar nooit meer

• oktober 2022

Toiletten en douches waren wel ok en uitzicht was mooi. CP zijn ze aan het vernieuwen en ze menen dat ze daarom daar een hoofprijs voor moeten vragen. Half september (buiten hoogseizoen) waren 390 SEK kwijt voor 1 nachtje. Veel te veel geld!

Grisslehamns Marina & Camping