• april 2023

prachtige plek om te staan met uitzicht op de kraanvogels en het meer. 100 m verderop richting het infopunt, bij de bussen parkeerplaats, zijn toiletten, vuilnisbakken en kun je cassettetoilet legen

• april 2018

De aanwezigheid van de vele (kraan)vogels maakt dit tot een hele bijzondere plaats. Geen voorzieningen behalve een Dixi en een afvalbak.

• september 2017

Gratis toen we deze plek eind september bezochten. Er zijn geen faciliteiten waar we boven aan de weg geparkeerd hebben, behalve een afvalbak. Mooi uitzicht in alle richtingen.

• april 2023

• april 2018