Mooie camping en locatie. Niets mis mee. Maar de prijs. zelfs voor Zwitserse begrippen erg hoog. Was alleen nog een premium plek over. Dus 100 m2 en waterkraan. Betaalde voor 1 nacht met 2 personen 84 euro! Camping en locatie 5 sterren. prijs 1 ster. maakt 3

ria62

Mooie camping aan de Thunersee De ondergrond bij cp is matig grote brokstukken van stenen Erg prijzig, Verder alles goed voor elkaar

• oktober 2021

We zijn hier in september geweest. Nette camping met alle nodige faciliteiten vlak aan het meer. Kaartje voor gratis openbaar vervoer naar Thun.

• oktober 2021

TCS Camping Thun