mooie rustige camping, bijna grenzend aan een boerderij. Wat als nadeel was dat we heel snel behoorlijk veel vliegen in de camper hadden. Dus daar moet je rekening mee houden. Sanitair verouderd maar schoon, zeker aanrader voor een tussenstop.

• juli 2021

Kleinere terrascamping op een stijle klim met de camper. Verouderd sanitair. Prima als tussenstop, maar meer zou ik niet doen.

• juli 2020

Rustige gelegen met prachtige omgeving. Toeristische plekken worden schoon gemaakt en er zijn ook huurwoningen. Het sanitair is wat ouder, maar goed onderhouden.

• juli 2021

• juli 2020