prachtige plek aan het meer. Op 3 min loopafstand een heerlijke zwemplek. Gratis OV tussen Monteaux en Lausanne is echt top! Wijnvelden in je rug. ja, je hoort de trein maar geen last van. sanitair is schoon maar kan een opfrisbeurt gebruiken. Wij komen zeker terug!

maibru

een prachtig plekje aan meer van Genève nabij Lausanne. We zijn er rond 16u toegekomen rond 10 juli en nog een plekje toegewezen. Heel vriendelijk ontvangen. we zouden er met onze drie kids nog naar terugreizen. Ligt ook aan een fantastische esplanade om snel in het dorpje te geraken.

• oktober 2022

22 oktober aangekomen maar 20 oktober al gesloten (ipv 31 oktober zoals vermeld). Helaas dus, maar was wel mooie rustige plek, even lekker uurtje uitgerust in de oktoberzon.

• oktober 2022

Camping de Moratel