Wij waren er voor één nacht. Allemaal goede, grote camping. Sanitair ok en schoon. De winkel is wat karig, ondanks dat wij er begin april waren (seizoen start april), maar we hadden graag wat meer keuze in boodschappen gehad. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Leo-Art

Prima camping voor 2 dagen met adembenemend uitzicht. Beekje achter de camping. Klein zwembad aanwezig. Sanitair iets verouderd maar wel schoon.

• september 2021

Vrij grote camping. Beetje vergane glorie. Maar alles in orde. Plaatsen achter receptie/winkel/restaurant nogal triestig, maar wel groot. Prima als doorgangscamping. In bar en winkeltje niet contant betalen! Ze geven weer in CHF én voor hen is 1 EUR = 1 CHF!

• september 2021

Camping Santa Monica