Prima CP. Vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Prijs-kwaliteit in orde. Mooi wandel en fietsgebied. Zoek op coördinaten.

AntonCaroline

perfect voor wat wij zoeken: rustig, groen, direct van op de plek in bos kunnen wandelen en vriendelijke mensen. Voila.

ghislaindb

Vriendelijke gastvrouw die de tijd neemt om alles uit te leggen . Mooie wandelroutes vanaf de camperplaats. Goede voorzieningen en elec. in de prijs voorzien. Deelnemer Rondje Limburg . Wij komen zeker terug. Eetgelegenheden in de buurt. Zelden zo een toffe camperplaats gezien. A+++

• Ophovenstraat 209

3670, Meeuwen-Gruitrode, België