Over Campercontact

De beste camperavonturen beginnen met betrouwbare en toegankelijke informatie. Iets wat de Campercontact app en website jou bieden. Met ruim 50.000 camperlocaties in 58 landen vind je, net als een miljoen andere camperliefhebbers, altijd een camperplaats, camping of serviceplaats die bij je past. Deze schat aan reisinformatie is verzameld voor en door mede camperaars.

Samen zorgen we voor actuele en betrouwbare informatie
Camperaar, locatiebeheerder of eigenaar van een camperbedrijf, draag ook actief bij aan de community door jouw ervaringen te delen. Plaats foto’s, reviews, nieuwe locaties of stel een wijziging voor. Zo blijft de informatie actueel en vernieuwend. Zelfs voor de meest ervaren camperaar.

• App Store download button
  • Google Play download button

Sluit je nu aan bij de community!

De beste camperavonturen beginnen met betrouwbare en toegankelijke informatie.

Campercontact heeft een missie. Wij geloven dat de beste camperavonturen beginnen met betrouwbare en toegankelijke informatie. Dus onderscheiden we ons door het meest betrouwbare camperplatform te zijn. We staan met zijn allen op een keerpunt in de geschiedenis. De manier van zoeken, contact leggen, boeken en reizen verandert. Camperreizen veranderen ook! Het is een snelgroeiende markt en de balans tussen werk, privé en reizen verschuift.

We bieden camperreizigers de kans om deel uit te maken van dé camper community. En bieden bedrijven de mogelijkheid om hun locaties aan te bieden op ons platform. We zoeken echt naar wat het beste is voor de community en bouwen een platform van wereldklasse om zorgeloze avonturen mogelijk te maken.

Meer informatie:

Campercontact Discover. Stay. Share.

Ons verhaal

Bij Campercontact houden we van reizen. We houden van onze campers. We houden van de camper levensstijl, die zorgt voor vrijheid en zelfstandigheid. Je thuis voelen, waar je ook bent. Onbezorgd, zorgeloos en genietend van het moment. Een camper geeft je de mogelijkheid om in een split second een andere keuze te maken en richting op te gaan. Om je spullen te pakken en op ontdekkingstocht te gaan.

Deze ontdekkingen en verhalen willen we delen met andere camperaars. Dat is iets wat we altijd hebben gedaan. Online en in het echte leven. Daar is het zelfs allemaal begonnen: een man, zijn camper, en zijn drive om zijn ervaringen te delen met andere reizigers. Sinds 2003 verzamelen we relevante locatie-informatie voor camperaars, van een boek naar DVD, naar een toonaangevend digitaal platform. Het belangrijkste doel van Campercontact is waardevolle informatie over camperplaatsen en campings toegankelijk te maken voor iedere camperliefhebber.

Zorgeloos reizen begint met een goede voorbereiding. Betrouwbare informatie binnen handbereik zorgt voor een zorgeloze en onvergetelijke vakantie. Dat gunnen wij iedere camperaar.

Duurzaamheid bij Campercontact

Bij Campercontact zetten we ons in om onze positie binnen de reiswereld ten volle te benutten. Ons hoofddoel is om onze gemeenschap van gebruikers te inspireren om duurzamere keuzes te maken tijdens hun avontuurlijke reizen. Tegelijkertijd willen we beheerders van camperlocaties ondersteunen in hun streven naar duurzaamheid.

Wij noemen dit het ecosysteem van Campercontact: We willen beheerders, camperaars en andere bedrijven met duurzame initiatieven met elkaar te verbinden. Door dit netwerk willen we de wereld van campers en reizen op een positieve manier beïnvloeden en gezamenlijk werken aan een duurzamere toekomst.

Ons platform als ecosysteem en de mensen binnenin

De handen in elkaar slaan om samen een verschil te maken in de reisbranche

Een leidend voorbeeld zijn op het gebied van duurzaamheid

Bij Campercontact streven we ernaar om zowel camperaars als camperplaatsen aan te moedigen om duurzamere keuzes te maken. We hebben recentelijk enkele concrete stappen ondernomen om dit doel te bereiken.

Een van onze meest succesvolle initiatieven was de introductie van de allereerste Campercontact Duurzaamheids Awards 2023. We hebben 3 camperplaatsen en 3 campings bekroond als de winnaars van deze Duurzaamheids Award. Ze werden erkend vanwege hun uitstekende inspanningen op het gebied van duurzaamheid.

Daarnaast zijn we een samenwerking aangegaan met Green Key, waardoor we nu gecertifieerde Green Key locaties kunnen tonen op ons platform. Dit label fungeert als een duidelijke aanwijzing voor camperaars die bewust willen kiezen voor een groene en milieuvriendelijke locatie.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van onze tastbare stappen in de richting van duurzaamheid. We blijven hard werken aan het smeden van nieuwe samenwerkingen en het bedenken van innovatieve initiatieven om onze positie in de reisbranche steeds groener te maken. Samen streven we naar een duurzamere toekomst voor camperaars en de prachtige locaties die ze bezoeken.

Thuiswinkel Waarborg

Je had het al in de gaten, maar betrouwbaarheid vinden we belangrijk. Daarom is Campercontact aangesloten bij Thuiswinkel.org. Het Thuiswinkel Waarborg geldt bij alle aankopen die je bij ons doet.

Bekijk ons Thuiswinkel-certificaat