De coördinaten zijn niet helemaal correct. Huidige coördinaten geven een plek aan onder bij de brug bij een zijstraat. De juiste plek is 300 m. verder, langs de doorgaande route. N51.16642 en E4.82543 cor

heku

Wij zijn hier pas rond 19.00 uur aangekomen. We hebben de camper neergezet onder de bomen. De stepjes gepakt en super lekker gegeten bij restaurant Pastinaak. Er stonden nog 2 ander campers en dat was prima! Super ruime plekken en er is alleen water voorziening. Prima voor 1 nachtje

FD1977

Hier rustig 2dagen gestaan.Juist water innemen,anders geen voorzieningen.Het was zalig onder de bomen in de schaduw

Multifunctioneel terrein Sint-Janneke