mooie plaats voor een korte periode. Rustig, vol vogelgeluiden, tegen de ochtend wat meer verkeer. De elektriciteit vonden wij heel duur maar we hadden die niet nodig. Het domein zelf is de moeite om eens te wandelen, ook ideaal met kinderen.

• november 2023

Rustige plek om in het najaar een nachtje door te brengen.

• april 2023

Aangekomen om te lozen, geen water beschikbaar om de wc na te spoelen, triestig boel. Camper plekken vlak naast de loosput...

• november 2023

Rustige plek om in het najaar een nachtje door te brengen.

• april 2023

Domein Bovy