Heel eenvoudige camperplaats zonder faciliteiten maar wat een omgeving! Midden in het bos, even zoeken voordat je het hebt gevonden. Zoek op coördinaten. Uiteraard een pracht wandelomgeving, maar vergeet de fietsen niet. Aan de knooppuntroute.

Fendtman

weerom een fantasch lang weekend gehad. zeer mooie wandelingen gemaakt. nog bedankt voir de surprise met de paaseitjes met Pasen. wij komen zeker weer terug.

chey

Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw met duidelijke uitleg over de camperplaats en de omgeving. Prachtige wandelwegen en fietspaden in de onmiddelijke omgeving. Een camperplaats waar wij graag terug komen.

• Ophovenstraat 209

3670, Meeuwen-Gruitrode, België