Een heerlijke rustige plek om te staan. regelmatig varen er schepen langs. Voorzieningen als omschreven. De betaalautomaat is tijdelijk buiten gebruik. Van hieruit mooie fietsroutes. leuk dorp op loopafstand.

Jannie-en-Joop

Begin maart en het water is nog steeds afgesloten.

PierreVdb

Een plek waar we al vaak gestaan hebben, heerlijk fietsen in de omgeving. Alleen jammer dat bij deze temperaturen het spoelwater voor het toilet is afgesloten, het toilet wordt nu toch geleegd maar er wordt niet nagespoeld. MVRGR. Christ

Jannie-en-Joop

Begin maart en het water is nog steeds afgesloten.

Passantenhaven Welvaart