Heel vriendelijke mensen en superlekker gegeten. Wij komen zekers nog terug. jomar

jomar

Super vriendelijke ontvangst. Prima plek voor de vele geocache wandel / fiets tochten. Eetcafé prima met vriendelijk personeel.

Jan-en-Liesbeth

langs redelijk drukke weg. naast militair oefenterrein waar veel geschoten werd toen wij er waren. mooi fietsgebied. leuk restaurant met vriendelijk personeel. mooie plekken op grind. grote speeltuin. sanitair tijdens openingstijden restaurant.

Eetcafé de Lage Kempen