perfect voor wat wij zoeken: rustig, groen, direct van op de plek in bos kunnen wandelen en vriendelijke mensen. Voila.

ghislaindb

Vriendelijke gastvrouw die de tijd neemt om alles uit te leggen . Mooie wandelroutes vanaf de camperplaats. Goede voorzieningen en elec. in de prijs voorzien. Deelnemer Rondje Limburg . Wij komen zeker terug. Eetgelegenheden in de buurt. Zelden zo een toffe camperplaats gezien. A+++

Fiat-Riviera-96

Heel eenvoudige camperplaats zonder faciliteiten maar wat een omgeving! Midden in het bos, even zoeken voordat je het hebt gevonden. Zoek op coördinaten. Uiteraard een pracht wandelomgeving, maar vergeet de fietsen niet. Aan de knooppuntroute.

• Ophovenstraat 209

3670, Meeuwen-Gruitrode, België