mooie parkeerplaats, schoon sanitairgebouw, dichtbij centrum, goed om te wandelen en te fietsen

ather

Absoluut geweldig, geweldige plek, geweldige locatie, geweldig buitenzwembad, allemaal ten zeerste aanbevolen

Theo-the-Camper

Uitstekende CP aan de rand van het stadje. Dicht bij de blauwe bron , het klooster en de Altstadt. Erg rustig voor de locatie(bij scholen sportvelden en zwembaden.) Mooie toiletten. voor ons niet nodig. Verder erg schoon. prijs €17 zonder stroom (4 plaatsen) en €20 met stroom (resterende plaatsen)

Wohnmobilstellplatz Blaubeuren