TopPlatz is iets anders. Chaotische parkeerarrangementen, soms slechts 1 meter tussen voertuigen. Toen we aankwamen was er een vreselijke geur van toilet in de registratieruimte. Maar de omgeving hier maakt veel goed.

womoduke

net sanitair, maar voor wat je krijgt als CP echt te duur. Je bent gewoon 28 euro kwijt. Wel bijbehorend prima restaurant op 200 meter. En op loopafstand dorp

alma-piek

Mooie, wat rommrlige CP. Sanitair schoon. je moet betalen in een automaat. Prachtige omgeving. Kabelbaan op loopafstand. kosten €12,50pp enkele rit. wij zijn lopend naar beneden gegaan. In de buurt zit ook nog een waterval.

Wiesengrund Wohnmobilpark