Heerlijke cp! We staan boven, prachtig uitzicht over de cp met een paar campers en het water. Goede wandelpaden, ook fijn voor de hond. Tv via WiFi, prima! Winteraanbod, 2 dagen betalen, 3de dag vrij.

• november 2023

Mooie cp in een prachtige omgeving En te weinig sanitair? Dat heb je toch bij je??!! Sanitair op een cp is voor niet-zelfvoorzienende campers, noodgevallen 1 nadeel vind ik dat reserveren. Spontaan aankomen wordt zo wel lastig gemaakt. Verder een plek waar ik graag heen ga

• november 2023

Reisemobilhafen Twistesee