echt een leuke plek voor een nacht of twee. het sanitair is superschoon en het ruikt altijd heerlijk :) Er is ook een broodjesservice beschikbaar.

• december 2023

Camperplaats waar alles aanwezig is, zelfs voor de tv kijkers aparte kabels omdat men onder bomen staat, op loop en fiets afstand van het centrum van Bremen en supermarkt en goed restaurant om te eten, wij hebben hier weer genoten en van de kerstmarkt natuurlijk

• november 2023

Fijne camperplek op loopafstand van de stad. Vriendelijke ontvangst. Sanitair, info, broodjesservice, top!

We zijn blij dat je ervan genoten hebt

• december 2023