We verbleven hier één nacht met twee stacaravans. Het was erg rustig. Een leuke plek. We zijn naar de pizzeria geweest en hebben daar heerlijk gegeten.

isettafahrer

wij hebben hier in december 2023 een paar nachten gestaan. Zeer rustige plek ook met water en stroom via een automaat te betalen. Ook het toilet kunnen legen het voelt veilig. Het zwembad is dichtbij deze Camperplek. Leuk om te wandelen naar het centrum. Wij komen zeker terug.

• november 2023

kenteken wordt bij aankomst van de plek gefotografeerd. bij vertrek bij bij zuil kenteken invoeren en periode. heerlijke plek. banken aan de grasstrook om onder de bomen te kunnen zitten.

• november 2023

Am Parkbad