• december 2023

Een ruim terrein op loopafstand Kleve aan het station ( een leuke winkelstraat ieniminie Kerstmarkt 🎄) Stroom tegen extra betaling, water lozen ,toilet ook in put.Jammer dat in de winter al het water eraf is heeft vast een reden❄️Maar desalniettemin een prima CP €5

• december 2023

Een simpele plek. Stort voor grijs en zwart water. Op dit moment geen water inname mogelijk. Stroom betaald. Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan de winkels in Kleve.

Hobby144

Van bouwlawaai hebben we niets gemerkt en ook van de trein hebben we geen last gehad. € 5 is erg goedkoop, helaas werkte de kaartbetaling niet. Wij betaalden via de EasyPark-app, dus ook nog eens voordelig: € 5,75.

Am Bahnhof