Apart deel achter de parkeerplaats van het zwembad. Met witte strepen zijn plaatsen gemarkeerd. Met ruim zeven meter hadden wij geen probleem om een plaatsje te vinden. Sanistation werkte naar behoren. Meerdere afvalbakken op het terrein.

David_van_Gelder

Campergedeelte gescheiden van de auto's. Betalen in het zwembad Tierpark aan de overkant, erg leuk voor kinderen. Om het zwembad heen kom je in een mooi park met speeltuin. Loop je door kom je in de Altstadt. Wij vinden het prima om een nacht te staan

• april 2023

• april 2023