Een cp zoals een cp moet zijn. € 14 per nacht, stroom inclusief. Verder geen voorzieningen. Het Kartoffelhaus is een aanrader. Bezoek aan het automuseum zeker de moeite waard.

Hobby144

Alles wat hiervoor gemeld is klopt. Wij kwamen om 15.00 uur aan, er was nog 1 plek vrij! We zijn tevreden, morgen het 🚘 museum bezoeken en daarna???

janireen

Leuke plaats. 5 zeer grote plaatsen, 5 kleinere. € 14 per nacht. €1 water en €1 voor 4 uur stroom. Naast spoorlijn maar niet te luidruchtig. Supermarkt tegenover. 15 minuten lopen naar de stad Niets bijzonders daar, behalve enkele indrukwekkende gebouwen. Het Martin Lutherhuis is leuk.

• Karl-Marx-Straße 38

99817, Eisenach, Duitsland