Top locatie voor een paar nachten. Mooie plekken, super uitzicht, schoon sanitair en een leuk snackbarretje. Even stijl naar beneden lopen en je bent in 10 minuten op het strand of bij de bakker. Helaas moet je ook weer stijl omhoog, terug naar de camping.

r.schurkens

Mooie camping met op veel plekken prachtig uitzicht. Pas op, bij regenval is de bovenste rij voor campers nauwelijks toegankelijk. Je rijd je vast in het sompige gras!! Camper voor je plek parkeren gaat prima. Wc papier zelf meenemen. 21 euro midden seizoen zonder stroom. Met stroom 5 euro duurder.

Leo/Marlon

Erg mooie plek om te staan met een camper. Met uitzicht over de krijtrotsen en het strand erg prachtig. Receptie is tot 19:00 open. Toen ik om 20:00 uur aan kwam rijden kon ik gelukkig nog het terrein op, toen camper neergezet en de volgende ochtend gemeld en betaald dit was allemaal geen probleem.

Camping le Rivage