zoals altijd prachtige locatie voor tussenstop van en naar het zuiden. lekker dichtbij het centrum veel restaurants/terrassen en winkeltjes. De ontvangst was erg vriendelijk.

Moai-Fuort

prima plek, loopt al bijtijds vol. nu 2x hier geweest en keken onze ogen uit dat die plek half februari en maart tussen 15.00 en 16.30 helemaal vol loopt. wandeling het plaatsje in voor lunch snack bij een van de vele bakkers/ lunchcafés

GKR

komen hier al vele jaren, prima lokatie als tussenstop, kan in het hoog seizoen snel vol zijn.

Port de Plaisance