Zouden hier op 11/04 willen overnachten. Het slechte weer en de nogal forse prijs voor electra deden ons besluiten om verder te rijden. Waarom niet electra en parkeren voor dezelfde eenheden betalen?

maria-en-jean

we hebben hier 3 nachten overnacht. prachtig uitzicht! je kunt kiezen voor stroom en de toilet legen, verder geen faciliteiten.

AnnTeun

Nee nee nee. Ingetrokken ging wandelen. letterlijk moeizaam teruglopend met de stank van ongezuiverd rioolwater van de naastgelegen fabriek. Betaald en verder gegaan. Misschien maakte de hitte het nog erger, maar niet voor mij.

Aire de Camping-Car Equihen-Plage