wij staan nu hier. super mooie camping met volledig nieuw sanitair. vriendelijke bediening en lekkere frietjes en zelfs de frikandel speciaal maken ze. ook een heel erg mooi gebied. morgen rijden we weer verder wij gaan deze camping zeker nog eens bezoeken.

Jurjen.Idema

We hebben genoten van onze riante plek op deze mooie camping! Het toiletgebouw is super schoon, netjes en bovenal nieuw. We vonden de medewerkers ook zeer behulpzaam. Wij komen graag terug!

Stefann91

sluit me aan bij eerdere reviews, het is een mooie camping met heel mooi sanitair. Snap alleen niet dat 2 toiletten wel papier hebben en de andere 2 niet. Goede wifi. Goed adres voor doorreis of een bezoekje aan Péronne met museum Eerste Wereldoorlog.

Camping du Château de l'Oseraie