KnausSkyTi650

Toppertje. Heerlijk rustig en mooie uitvalsbasis voor fietstochten. €8 plek + €4 voor stroom. Geen sanitaire, maar wel een alternatieve (maar effectieve) dumpplek voor je toilet :-)

Sunny60

Toplocatie! Heerlijk rustig kamperen naast de boerderij. mooie grote staanplaatsen midden de koeien en de natuur. Ideale start voor erg mooie fietstochten zeker langs de vallei van de Authie. Wel geen loospunt voor grijs water, wel zwart water, zuiver water en vuilbakken. wij komen terug 😉.

• Route de Fort Mahon

80120, Quend, Frankrijk