• november 2023

De ontvangst door de eigenaar was vriendelijk. Het terrein is een camperplaats met uitsluitend verharding. De sanitaire voorzieningen zijn zeer eenvoudig en werken naar behoren. De voorzieningen zijn natig onderhouden. Cees

• april 2022

prima plek op rondreis. vriendelijke ontvangst.

• juli 2021

Kleine volkscamping, straatje met vaste plekken. Smoezelig, afwasbak bij de plek was vies, papiertjes op de grond. Muggen waren niet kieskeurig. Strand op 400 meter ipv 100 meter. Toilet schoon, douche betalen. Gratis koude buiten douche. We betaalden €15.

• november 2023

• april 2022

prima plek op rondreis. vriendelijke ontvangst.

• juli 2021

• Viale Dionisio