geweldige plek, lekker zwembad, mooi uitzicht en goed restaurant. vriendelijke mensen en je kan hier goede wijn kopen. mooi sanitair, wordt echter niet goed schoon gemaakt. wij betaalde 19 euro met acsi korting.

• april 2023

Zeer suggestieve plek, maar voor de camper alleen stroom op de parkeerplaats van het restaurant. Prachtige locatie niet versterkt door een slechte keuken. Zeer vriendelijk personeel.

• februari 2022

leuke plek, vriendelijke beheerders, goed eten om naar terug te komen?

• april 2023

• februari 2022

leuke plek, vriendelijke beheerders, goed eten om naar terug te komen?

Area Agriturismo Gigliotto