keurige camping om Agrigento en de tempel vallei te bekijken. eenvoudig maar netjes. zo met de bus naar de stad en tempels.

DeZotOpVakantie

Maken we een grapje???? Met Acsi-kaart zijn de douchemunten GRATIS. Onze receptie spreekt ITALIAANS; ENGELS EN FRANS, we begrijpen het allemaal, misschien ben jij het die jezelf niet kan uitdrukken. De toeristenbelasting die je apart betaalt is JUIST!!! Dus laat me begrijpen dat je insinueert dat onze medewerker een DIEF is??? Maar go go go ...... ga een koffie halen die je geest helder maakt. Je zei niets over kamperen. Groetjes goede reis.....

Camping Valle dei Templi