Prima slaapplaats. Zoals eerder beschreven is er een plek direct aan zee waar je nog mooier slaapt. Toen het daar te hard waaide, zijn we naar dee parkeerplaats verplaatst.

• december 2022

rustig parkeren maar zonder enige service, gruis zee, niet gedacht dat het in de zomer mogelijk is.

• september 2020

Parkeren achter de steenachtige grond van de jachthaven maar met veel gaten, veel afval, met uitzicht op zee  datum, muziek tot ongeveer middernacht na stilte

• december 2022

• september 2020