• februari 2020

Pas op, parkeer alleen op Porta Trapani parkeerplaats of via Porta schoppen CP. Als je naar Viale conte pepoli gaat om te parkeren, en er zijn spaties, moet je een eenrichtingscircuit volgen. Ik heb het net in millimeters gehaald!

• oktober 2018

Pas op, ik kon er niet komen, want er is een bocht in een heel smal steegje met onvoldoende ruimte voor een camper. Ik moest toen honderden meters aan de verkeerde kant doen om me uit die situatie te krijgen. Mijn camper is 6 m lang en 2.20 breed

• juli 2018

Zeer strak en smal. Nocht om met Womos daar aan te bevelen om te rijden. Je kunt beter de gondel nemen of omhoog gaan met de scooter.

• februari 2020

• oktober 2018