Camping lilybeo Village

Geclaimd door eigenaar
More info icon

Geweldige camping! Zeer schoon, goede douche en vriendelijk personeel

Slow31

kleine gezellige camping. Plaatsen zijn niet erg groot. Sanitair is goed en schoon. Broodjes service. Marsala op de fiets is goed te doen. De shuttle bus brengt je (tegen betaling) overal naar toe. Aangenaam verblijf gehad.

tegearre

prima plek Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren, alles zeer netjes onderhouden , eigenaar regelde voor ons de boot voor bezoek aan eilanden en bracht ons met busje naar de haven Zeker een aanrader

Geweldige camping! Zeer schoon, goede douche en vriendelijk personeel

Camping lilybeo Village