Zonlicht68

Beste Zonlicht68, Met veel plezier hebben wij uw review gelezen. Het was ons een genoegen u als gast te mogen verwelkomen en aan uw wensen te hebben voldaan. Wij hopen dat u het naar uw zin heeft gehad op Camperpark Vianden en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten

CPK

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling van onze camping. Wij verwelkomen u graag in de toekomst weer in Vianden. Met vriendelijke groet, Bezoek Vianden

prachtige plaats goed gelegen proper toiletten en douche dicht bij centrum wandel en fiets mogelijkheden restaurants in de buurt. allen lopen er wat veel vreemdelingen ( denk oostblokkers of asielzoekers rond de camperplaats) geeft toch beetje onveilig gevoel..toch zeker een aanrader

kieken1966

Beste kieken1966, Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling op Campercontact voor ons Camperpark in Vianden. Wij doen ons uiterste best om al onze faciliteiten schoon en goed onderhouden te houden. Vianden is een zeer veilige plaats en u hoeft zich geen zorgen te maken over criminaliteit. Met vriendelijke groeten Visit Vianden

Vianden Camperpark