Je moet wel tegen een beetje herrie kunnen. Er wordt motor rijlessen gegeven om rond 8.00 uur s'morgens en heel veel verkeer. Een beetje camperaar kan dit hebben.

CampAJ

prima als parkeerplaats als je de stad wilt bezoeken maar geen fijne plaats om te overnachten. wij staan hier van vrijdag op zaterdag. Touringcars rijden af en aan om mensen op te pikken en af te zetten voor een wintersportvakantie. Tevens tussenstop en geen wc open dus ….

B.N.-

rustige en veilige plaats om Eindhoven te bezoeken. Zou in iedere stad aanwezig moeten zijn!

Parking P+R Meerhoven