Dlanor

Goede morgen Dianor, de plaatsen zijn 6 meter breed en tot 12 meter lang, plus nog 18 m2 gras. Dat zijn zeer ruime begrippen voor een camperplaats! Natuurlijk niet te vergelijken met een camping. Het sanitair zou een opknapbeurt kunnen gebruiken. Sanitair is prachtig!!! Wordt door iedereen geroemd en gefotografeerd, is jaarrond verwarmd en wordt minimaal 2 maal per dag grondig schoongemaakt . Water wordt verwarmd tot 60 graden en buiten het toilet gebouw kun je gratis de afwas doen. Voor de douche hebben we een muntautomaat zodat het niet standaard in de prijs opgenomen hoeft te worden. Heel vaak maken gasten gebruik van de douche in de camper. Zelden kom je op zo'n perfecte camperplaats dus voelen enkele aspecten van uw review als een belediging aan. Natuurlijk moet ik tegen kritiek kunnen, maar kritiek moet wel gegrond zijn.

HerdewynL

Bedankt Geert en Liliane voor de geweldige en uitgebreide recensie! Wat een hartverwarmende beloning. We hopen jullie snel weer te mogen begroeten. Groetjes Carl en Gabriëlle

Fam-Meijer

Als eerste gefeliciteerd met jullie nieuwe camper! Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Het was weer een gezellig druk paas weekend . We hopen dat jullie genoten hebben. We hebben 3 douches en drie toiletten en dat is in 99.9% van de tijd ruimschoots voldoende. Gelukkig loopt de wachttijd niet te hoog op en zul je sporadisch een minuutje moeten wachten. We hopen dat jullie mooie reizen zullen maken met de nieuwe camper! Groetjes Carl en Gabriëlle

Camperplaats Oirschot