leuke camperplaats dichtbij centrum en winkelcentrum.. min puntje er komen altijd auto’s draaien en busjes ook fietser en wandelaars zou mis beter wat afsluiten voor de camperaar

taschke30

we waren hier al eens vaker, maar nu verrast door de vernieuwing die heeft plaatsgevonden. keurig met uitstekende afvalwater en drinkwatervoorziening. het was altijd al een goed gelegen plek, vlakbij het centrum van de gezellige stad.

prima verzorgd, alles wat je nodig hebt is aanwezig 👍👍

prima verzorgd, alles wat je nodig hebt is aanwezig 👍👍