mooi! Maar om de stad in te lopen moet je heel erg goed ter been zijn. Je kunt de trap oplopen naar de skischans

Ralf&Claudia

ik sluit mij aan bij de vorige reviews, super mooie historische plek.

Mooie plek om over Lillehammer te kijken en de skischans te beklimmen. Het centrum is te lopen als je goed ter been bent. Leuk om met een bakje koffie te zien hoe er getraind wordt op de schans. Betalen met easypay. Toilet naast de 936 shop open tijdens 9.00-16.00.

Ralf&Claudia

ik sluit mij aan bij de vorige reviews, super mooie historische plek.

Lysgårdsbakkene - Olympiaparken