Mooie "camper" camping. De eigenaar was flink aan het renoveren. Hij sprak goed Engels en was súper vriendelijk. Eenvoudig, maar lekker gegeten in het restaurant, wat hij volgens mij speciaal voor ons opendeed. Wat later in het jaar 2 flinke zwembaden.

Han&Michel

Zoals reeds vermeld, een zeer aardige operator met goed Engels. Het bezoek aan het restaurant was een echt hoogtepunt met het eten.

atchy1

zeer aardige operator, uitstekend Engels. helemaal schoon. veilige plek op weg naar Griekenland. 30€ per nacht in september

Autocamp Enigma