mooie camping, plaatsen in de schaduw, gescheiden door een heg. Gemiddelde badkamers en douches. dichtbij prachtig strand. jammer dat wifi alleen bij de receptie aanwezig is

Fabrizio-Poggi

Geen warm water in douche of wastafel?! Verschillende geprobeerd. Zeer modderige percelen. WC ok, elektriciteit ok. Mogelijk om de auto te wassen (denk ik). Slechte mobiele connectiviteit 3/4g. Dit mag helemaal geen ACSI-camping zijn! Mooi strand op 300 meter afstand.

ElinaChrister

Prima camping. Schaduwrijke plekjes. Vriendelijke receptie en goed onderhouden. Tweemaal per dag afval geruimd. Eenvoudig sanitair en zwembad met grote, groene ligweide. Ideaal voor kitesurfers. Wij betaalden € 19 met stroom.

Camping Valdevaqueros