Een perfecte plek om Gerona te bezoeken. Je staat veilig en rustig. Wat wil je nog meer.

Tp.janssen

Handige parking dichtbij het centrum. Vlot bereikbaar, ruim plaats nu begin april. Geen onveilig gevoel. Betaalautomaat werkt ook in andere talen.

anneleen

ik vind 19 euro voor de camperplaats te veel . is een beveiligde plaats maar via de parkeergarage ,en via de achterdeur die je zo open kan trekken én de grote poort die niet dicht gaat dus iedereen kan zo binnen lopen mefra

Parking Vayreda La Devesa